Sunday, January 18, 2009

TireD



Nana sangat letih.

Nana dan Q-chan menyertai Kursus Asas Fasilitator anjuran GPMS cawangan khas UIAM dari hari Jumaat hingga Ahad [semalam].

Seperti biasa, kursus-kursus macam ni, mestilah tak cukup tidur. Malam Sabtu, hampir jam 4 pagi baru Nana boleh melelapkan mata. Malam seterusnya, 4.40 pagi. Woo.. pening~

Seperti biasa juga. kursus-kursus mcm ni, pasti turut menyelitkan aktiviti yang mampu membuatkan para peserta tension dan menitiskan air mata. Jeritan, tengkingan dan maki-hamun yang dahsyat, dengan suara yang SANGAT kuat oleh A'a tengah malam tu, membuatkan Nana fikir yang Nana nak balik, tamaw teruskan lagi. Tapi Nana berjaya jugak, lebih kurang pukul 3.20 pagi, Nana lulus. Sangat tension~

p/s : the venue is atas bukit. Masa A'a jerit2 maki hamun kitaorang, Nana betul-betul rasa bukit tu akan runtuh bila-bila masa ja. Suara beliau SANGAT kuat, ok? Tapi lepas Nana lulus tu, dia bercakap dengan suara yang sangat caring dengan Nana. Hoho. He's so fine. XD

Venue, Banglo GPMS. Dengar perkataan 'banglo' tu, Nana dah happy. Namun bila dah sampai ke banglo berkenaan, semuanya diluar jangkaan Nana. Banglo tu dah lama... tak ingat pulak dah berapa puluh tahun. Cat dah luntur, pintu nak tercabut. Hari terakhir kami di banglo tersebut, ada krew-krew drama Gerak Khas datang buat recording. Dorang jalan-jalan kat tingkat atas banglo tu, sampai jatuh serpih-serpih siling. bertaburan depan pintu. Tu baru jalan, kalau lompat? Maw runtuh banglo tu. Nana fikir, macam mana maw survive tiga hari kat sini? Nana dah biasa hidup selesa~ Tapi, dengan bangganya Nana berjaya tamatkan kursus tersebut. I'm officialy GPMS' new facilitator now! *smiles*

11 comments:

pembebel yang setia ~ said...

tahniah!

Adry said...

congrats to you bab berjaya ikut sampai habis... hehehe

EmcEE_SubZeRo said...

salam.

oh. jadi akak fasilitator. hahaha. takot2. meh le sy isi Mech Eng kat IIUM. ade x? mesti xdak. maaf la klu cmtu



haha

keTiDaks3mPurNaAn said...

He's so fine XD

Ha'ah....

LOL ;p

Saya sangat tak suka kat A'a malam tuh...

Tapi balik, A'a yang anta ;p

A'a baik kan? kan?

Trini said...

nana...apakah itu gpms?
and bgimanakah kamu mule menyertainyer?
adakah syarat2 kelayakan yg diperlukan?

NaNa PynkFaery said...

2 couzie :
terima kasih ^^

2 adry :
thx so much ^^

2 azeem-kun :
w'salam.
mech eng? nana pun tatawu la ade ke x.. hehe

2 Q-chan :
ye.. dy baik >.<
Nana pun x suka A'a malam tu.
tp bsenarnya, niatnya baik~ haha

2 Nining :
GPMS stands for gabungan pelajar melayu semenanjung. nana join, sbb kawan ajak mula2. tp skang, nana dah serius! hehe. kelayakan? hmm.. semangat kena kuat la. nining, jom la join!

myadlan said...

wah.. nana jadi orang GPMS plak..

semoga berjaya la jadi faci n join mcm2 program..

teringat plak mr. presiden si safwan tu.. kenal ke?

Mr Senbe said...

wow..steady rr n tahniah sbb abes gakz...btw, kite kadang2 xdpt ape yg kite gambarkan...aite?

ButirStar said...

tahniah Nana!!

Cakap pasal banglo buruk, ia mmg menakutkan terutamanya kalo siling nak runtuh. Takut woo!!! Silap hari bulan jatuh atas kita, berukuburlah kita beramai-ramai....hehe

pembebel yang setia ~ said...

bile nk update oii wahai kcik fiena!

NaNa PynkFaery said...

2 adlan :
abg wan ek? tatawu la pulak nama dy safwan, sbb sume org pgil abg wan ^^

2 Mr. senbe :
hye ^^. ye btol, kite mmg x dpt agak ape yg kite akn dpt, tp nasib baik nana x melatah dpt bungalow itu~~

2 kak long :
tu la pasal. nasib baik banglo itu tdk runtuh..

2 couzie :
jap la.. cuti raya cina, x smpat maw update!