Wednesday, June 3, 2009

- Under Construction -

Sila datang semula dalam tempoh 30 minit lagi!

- Nana


---edited---


My very first layout, yay ^^.

Sepatutnya Nana nak upload layout ni pada 25 hb May, tapi Nana sangat sibuk dan tak sempat nak siapkan background.

Sementara nak siap background rama-rama biru ni, macam-macam masalah yang timbul. Silap resolution la, silap type la, silap .. ntah apa benda lagi.

Dan background ni pulak, yang ke-10 dalam tempoh seminggu.

Sembilan yang sebelumnya semua tak boleh pakai XD

Kat bawah ni yang pertama, yang Nana mula-mula buat.

Nana sangat ingin guna yang ini.
Anda boleh lihat ada SHINee di situ..
Tapi.. tak boleh guna jugak.

Sedih..


Tak apa!

Rama-rama ini juga comel XD!

Nana sangat happy ^^.


Mood : Happy
Headphone : Sparkling Eyes by JUMPER

10 comments:

Luna said...

nana! ini ke layout yang kamu buat?

cute nye!!!

Max J. Potter said...

YAY~!! siap dah layout baru!! XD saiz 99, hue hue. tahniah!! sila buat utk kanda pulak~!

NaNa PynkFaery said...

2 q : terima kasih.. ^^

2 kak nani : size 99? besaq tu! haha. kanda maw juga? hehe. boleh jak ^^

Chagall said...

wuishhh! lawa tu! memang berbakat kawan aku sorang ni...

inna hayati said...

wah..cantik2!!
suke2!!

:)

Trini said...

pndi nyer bwt!!! nana terer! semuanyer...tp nana..npe bukan pink?

NaNa PynkFaery said...

2 ace : terima kasih, ace .. ^^!

2 kak inna : terima kasih kerana suke layout ini XD!

NaNa PynkFaery said...

2 nining : tq ^^. kenape bukan pynk? sbb.. im celebrating shinee's first anniversary. so im using their colour which is pearlecent blue ^^. jgn risau, nnt blog ini akan kembali ke warna pynk XD

♥ 나나 ♥ said...

hmm~
rajin dah tabah sungguh kamu buat layout ikut coding ni..

akk buat skali trus give up muahahaha XD

papepun, comel. xpe. leh cuber lagi. anda pasti boleh. aja2 FIGHTING~!!

NaNa PynkFaery said...

2 kak nana :
sbenarnya coding dy sgt senang :)

comel? terima kasih!