Monday, June 8, 2009

Pernahkah..?

Pernahkah anda berasa sangat bersemangat? Sangat berkobar-kobar? Sangat bertenaga? Sangat excited? Sangat suka? Sangat berminat?

Dan tiba-tiba, sesuatu berlaku dan anda terus putus harapan..?

Nana sedang melaluinya sekarang..

Pengajaran.. sepatutnya dari mula lagi Nana tak perlu begitu over-excited sekali. Perlu bersederhana saja. Bila jadi macam ni, Nana tak akan kecewa sangat. Sepatutnya begitu.

Mood : Bengang
Headphone : -

9 comments:

ButirStar said...

banyak kali cam tu. tak pernah serik. hahahaha!!

ღ~n0n0i~ღ said...

PERNAH sangat!!!!
Huuu. Terover-excited tentang satu benda tu, pastu... huh! plan rosak! Tak menjadi macam yang diimpikan.
Haihhhhhhhh..

Yeah..
betul tu,Nana.. jgn over-excited. Biasa2 je.

p/s: tapi suka le bila rasa biasa2 je, tetiba..ada benda yg buat akak excited. Like..Suprise!!!!!!!!!

Luna said...

oh! Nana~

Naz said...

Selalu...
Sakit hati tak terkata!
T_T

Max J. Potter said...

sudah lama perkara begitu tdak menimpa diri kanda...tapi kanda paham bagaimana rasanya..

sabar dinda. semua ni ujian...

Chagall said...

Awat ni?

NaNa PynkFaery said...

2 kaklong : o ye ke.. haha

2 kaknoi : tu la.. lain kali kita kene biasa2 saja kan..

2 Q : oh Q.. haha

2 Naz : Fina x sakit hati. cuma kecewa..

NaNa PynkFaery said...

2 kak nani : terima kasih :)

2 ace : nak cerita pun.. susah XD

Max J. Potter said...

you are tagged!