Thursday, September 11, 2008

Nana jatuh hati..

Picture by Charming-uae

*happy*


Soalan :
Nana jatuh hati pada ____. (Fill in the blank.)

Klu :
(yang mungkin, hanya boleh d fahami oleh Kak Nani, Kak Fairuz, Hanis, Huda, Mimi-san, Atip-san and Q-chan)
Mushroom Chumell



Terpulang, nak jawab pun boleh. Tak nak jawab pun boleh.

Nana akan bercerita dengan lebih lanjut, insya Allah dalam entry yang akan datang. Salam.


17 comments:

DaSarangMin♥ said...

T.A.E.M.I.N!
"Dongsaeng nomu kiubtah^^~"
Lil' bro, you're so cute~

EmcEE_SubZeRo said...

salam.


aa? jatuh hati pada orang atau pada benda yg chumell?


hehe

NaNa PynkFaery said...

2 dasarangmin :
*clap clap*
hebat! hehe.

2 azeem :
w'salam.
pada org.. ^^''

Chazzie Fairuz said...

hahaha..sapa yang tak suka that adorable taemin dongsaeng! anyway, I changed my mind.. absolutly IN LOVE with ALL songs in their new ALBUM!!!! you want it??

pukka48 said...

wahahaha.xsudah2 dgn taemin die.seb baek rambut die dahh hot!ahaxxx

yukilili said...

muahahaha...baca jer dah tau...

yukilili said...

hahaha...atip baca jer dah tau...TAEMIN!!!

Nik Izyani said...

elleyh..nik pon tau...tentulah adik taemin yg kecik itu...ngeh ngeh ngeh..

h.e.a.r.n.o.i.s said...

taemin..hee

NaNa PynkFaery said...

2 chazzie :
nana pun suka jugak! nana dah ada lagu-lagu dowrang, kawan nana kasi. paling suka.. emm.. love should go on ^^!

2 mimi-san :
nana suke taemin, x kira rambut cemana pun. sbb dia sgt chumell.. hehe.

2 atip-san :
pandai la atip ni, hehe!

2 nik-san :
welcome, welcome to my blog! ye, jawapan kamu betol! hehe.

2 hanis :
pandai betol la kamu semua ni meneka.. w/pun klu yg nana bagi tu ntah hapa-hapa.. hehe

Chazzie Fairuz said...

err..that's the SHINEE MINI ALBUM.. this one yang SHINEE WORLD ALBUM.. my fave would be Jonghyun's solo, Y Si Fuera Ella

EmcEE_SubZeRo said...

ohoho.

sy akn kata "tahniah" jika anda bijak mengatur hidup anda. ^^

ImpErfectioNisAgiFt said...

LOL!!

Taemin..!

Yang tahap ke'adorable'an nye tak ley di resist....!!!

seadig said...

clue x mencukupi nak pilih "k". XD

NaNa PynkFaery said...

2 chazzie :
nana dah ade Shinee world.
tp, yg mini album yg x lengkap~~ huhu. kak fairuz ade kan??? *wat muke adorable*

2 azeem :
em.. bijak mengatur hidup..? apakah kena-mengenanya .. ?

2 Q-chan :
i agree! x dpt d resist!!!

2 seadig :
uh, huruf 'k' x ade.. hehe

Hanna J. Potter said...

tau, tau~!! angkat tgn, cendawan shinee!!!

NaNa PynkFaery said...

2 k.nani :
cendawan shinee? haha, comel bunyinya!