Saturday, July 18, 2009

Sayang Layout

Hari ni birthday Taemin.
Nana dan plan awal-awal nak buat header & layout bertemakan Taemin untuk diguna hari ni.
Tapi.. Nana suka layout transformers ni~

Jadi, Nana tak jadi tukar XD!

Image Hosted by ImageShack.us

p/s : Ini entry merapu, sekadar mengisi masa lapang~

8 comments:

Luna said...

wahahaha! Happy birthday taemin yang semakin hot!!!!!!!!

Furishi a.k.a Nina said...

Kak nana kan? Nina suke layout transformer juga...
Tapi nina teringin gak nak tengok layout taemin akak tu...XD

ni kwn Yumi-chan

Anna J. Potter said...

2 luna :
ya ya, dia semakin hot ^^

2 nina :
hai! *waves* ye, kak nana ni.
nak tgk layout taem?
haha, kena tunggu la.
the next layout will b ft island XD!

inna hayati said...

wahhhrajin betul nana ni.wat kn layout utk k.ina lah camtu.er...kene bayar ke? :D

ButirStar said...

Happy Birthday Taemin!!! (sebenarnya tak kenal pun)

jgn la tukar lagi layout ni....
sgt gempak tau!

pEmBeBeL yAnG sEtIa said...

noonanisme semakin menular lah skang, this includes u! haha^^

Anna J. Potter said...

2 kak inna :
owh, tak kena bayar.
jangan risau XD.
nana belum smpai k tahap profesional smpai maw amik bayaran utk graphics nana :)

kak long :
nana akan tukar layout maybe dua tiga hari lagi. ^^

2 couzie :
owh, sudah semestinya!

♥ 나나 ♥ said...

nana,

gif itu sgt comel. akk la ni xdan nk buat gif2 ni...lappy pnuh sudah. kena wat pencantasan dengan jayanya ble bajet mcukupi hehhehe